April 2017

Vidste du? For nogle år tilbage havde LEGO en kundekrise hvor de mistede millioner i omsætning til dagligt. Gængse business metoder med tal og statistisk data om”Hvordan man sælger mere legetøj til flere børn” virkede ik. Fejlantagelser:1) Digitale spil erstatter LEGO, 2) Børn har ik tid. Intet nyttede,blødningen fortsatte. Magien indtraf først da de undersøgte “Hvad er børns OPLEVELSE af leg”.Feltobservationer med relevant teori kan vise hvad kunder gør istedet for hvad de siger de gør og kan afsløre essentiel TAVS VIDEN. Tal og statistisk data er overfladisk og kontekstblind og kan bruges men ik altid.Book et foredrag om metoder og kontekster vedr. DINE KUNDER.

Ny bog på vej
"Tyrkiets 9/11 - De blodige og lange 22 timer d. 15 Juli 2016"
- Det militære kupforsøg

Ny bog på vej

"Tyrkiets 9/11 - De blodige og lange 22 timer d. 15 Juli 2016"

- Det militære kupforsøg

Følg med. Ønsker du udpluk af bogen i digital version, så tilmeld dig.

Vi sender dig udpluk af bogen snarligt! Glæd dig :D